Selecteer een pagina
Home > Actueel > COVID-19, en nu?

COVID-19, en nu?

16/03/2020

Het Coronavirus heeft Nederland inmiddels flink in zijn greep. CAD2M houdt uiteraard rekening met de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en hun gezinnen, klanten, partners en iedereen om ons heen. Uiteraard waarborgen wij daarbij wel de continuïteit van onze klanten.
COVID-19 update CAD2M

COVID-19 (het Coronavirus) heeft Nederland inmiddels flink in zijn greep. CAD2M speelt hier uiteraard op in, door de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en hun gezin, klanten, partners en iedereen om ons heen te waarborgen. Uiteraard waarborgen wij daarbij wel de continuïteit van onze klanten.

 

Thuis werken

De afgelopen dagen hebben we alles in het werk gesteld om ervoor te zorgen dat onze medewerkers jou thuis goed van dienst kunnen zijn. Op kantoor is slechts minimale bezetting aanwezig om je wel van dienst te kunnen zijn wanneer noodzakelijk. Afstemming hierin vooraf is wel gewenst.

 

Support

De helpdesk is geopend zoals je van ons gewend bent, dus je kunt jouw vragen gewoon telefonisch (0314 – 37 70 50), per e-mail en per Whatsapp (06 – 82 40 78 90) bij ons kwijt. Onze medewerkers kunnen je telefonisch en met teamviewer helpen, alsof we naast je staan.

 

Support dddrop

Onze technische dddrop support is aanwezig op ons kantoor. Wanneer je problemen ervaart met een dddrop 3D-printer, proberen we je eerst telefonisch en met teamviewer te helpen. Mocht de printer echt nagekeken moeten worden, kun je de printer bij ons brengen, en na reparatie weer ophalen. Wij hanteren hierbij de richtlijnen van het RIVM aangaande onderling contact en vragen jou hetzelfde te doen.

Wij komen niet op locatie om de printer na te kijken. Uiteraard doen wij wel ons uiterste best om je weer zo snel mogelijk op weg te helpen met de printer.

 

Afspraken

Interne en externe afspraken vinden, waar mogelijk, virtueel plaats. Wanneer dat niet mogelijk is, worden de afspraken op een later moment opnieuw ingepland. Wij nemen persoonlijk contact met jou op om een passende oplossing te vinden voor de reeds gemaakte afspraken.

 

Trainingen

De ingeplande trainingen laten we zoveel mogelijk doorgaan, alleen dan virtueel. Het programma wordt aangepast op het medium en het aantal deelnemers per training wordt beperkt. Met iedereen die ingeschreven staat voor een training wordt persoonlijk contact opgenomen. Kijk voor alle informatie over trainingen op onze trainingspagina.

 

Webinars en Workshops

De geplande webinars gaan door volgens planning. Wij breiden ons aanbod de komende weken uit, zodat jij optimaal gebruik kunt maken van de huidige situatie en jouw kennis kunt uitbreiden. Hou onze website of onze social media kanalen in de gaten.

De geplande workshops worden zoveel mogelijk omgezet naar virtuele alternatieven, met een iets aangepast programma. Ingeschreven deelnemers ontvangen hier persoonlijk bericht over.

 

Verdere updates

Wanneer wij verdere maatregelen moeten treffen, informeren wij jou hier direct over.

Samen sterk, voor elkaar!

bert CAD2M

Leuk dat deze CAD2M update je interesse heeft gewekt

Geen vraag is ons te gek! Neem contact met ons op en we vertellen je alles over ons en onze oplossingen. Gaan wij samen groeien?

Contact met CAD2M'er

Dit vind je vast ook interessant

Foutmelding update SOLIDWORKS 2024
Bug in SOLIDWORKS 2024 update

Bug in SOLIDWORKS 2024 update

Er is een bug aangetroffen in de SOLIDWORKS 2024 update, waardoor klanten die hun standalone licentie(s) willen updaten, mogelijk een foutmelding krijgen en de software niet meer kunnen openen. Dit is gelukkig eenvoudig te omzeilen met de juiste stappen. Lees hier hoe je dat doet.