Selecteer een pagina
Home > Helpdesk > Helpdesk contract
Onderhoudscontract bij CAD2M

Helpdesk contract

Nooit meer twijfelen of je externe hulp in zult schakelen tijdens je dagelijkse werkzaamheden? Met het helpdesk contract van CAD2M staan elke werkdag, onze vindingrijke CAD2M’ers, onbeperkt tot je beschikking. Of het nu gaat om SOLIDWORKS support, een software- of een ontwerpuitdaging. Onze CAD2M’ers leven voor uitdagingen zoals die van jou en willen maar één ding; dat jij snel verder kunt.

Contact met CAD2M'er

Met een helpdesk contract heb je

5

Elke werkdag toegang tot onze maakkennis

Wij zijn al 30 jaar actief in de maakindustrie. En hebben dus al heel wat vragen beantwoord in al die jaren. Al die kennis nemen wij nog steeds elke dag mee om al onze klantvragen zo snel en optimaal mogelijk te beantwoorden.

5

De keuze uit 3 specialismen

Wij verdelen onze helpdesk op in drie specialismen namelijk CAD, CAM en 3D printen. Op die drie verschillende helpdesken zitten CAD2M’ers die zich volledig onderdompelen in hun specialsme. 

5

Echt contact met onze enthousiaste CAD2M'ers

Op onze helpdesk zitten enthousiaste CAD2M’ers die leven voor uitdagingen zoals die van jou. Ze spreken heel graag persoonlijk met je via de telefoon of een videoverbinding, om je zo goed mogelijk te helpen. 

5

Snel hulp, zodat je proces niet stil komt te liggen

Het streven is om elke helpdesk contract vraag binnen een uur op te pakken. Komen wij er niet uit, dan zetten we je vraag direct door naar een collega met expertise op dat gebied of we informeren bij de leverancier van de software.

5

Profijt van onze praktijkervaring

Wij weten echt waar we het over hebben, omdat we een eigen Experience Center hebben, waar hele dagen 3D printers en een CNC freesmachine aan staan. Die praktijkervaring is voor ons heel belangrijk.

5

Een waardevolle aanvulling op SOLIDWORKS onderhoud

Met  SOLIDWORKS onderhoud maak je gebruik van de extra’s van SOLIDWORKS, zoals elk jaar een software update, maar je hebt ook toegang tot een kenniscentrum waarin vragen worden beantwoord.

Dit wil je vast weten

Antwoord:

Die vraag horen we vaak, maar daar is eigenlijk niet heel eenvoudig een antwoord op te geven. Onze helpdesk bestaat alleen al uit drie verschillende specialismen: Design & Engineering, Manufacturing en 3D printing. Ook binnen die specialismen zijn er diverse mogelijkheden en daarom lichten wij dit liever persoonlijk toe. Onze CAD2M’ers zitten klaar om de mogelijkheden te bespreken.

Contact met een CAD2M’er >

 Antwoord:

Het onderhoud is bij iedereen bekend, dit sluit je af bij SOLIDWORKS (de leverancier) om je licentie altijd up-to-date te houden. Verder profiteer je daar ook van toegang tot kennis en informatie. Maar om echt altijd onbeperkt toegang tot de helpdesk van CAD2M, met persoonlijke hulp van een CAD2M’er, te hebben raden wij aan om een helpdesk contract af te sluiten. Dan heb je altijd Nederlandse SOLIDWORKS support waarmee je direct verder kunt met ontwerpen.

Contact met een CAD2M’er >

Antwoord:

Natuurlijk staat onze helpdesk wel voor je klaar. Alleen worden er dan in de meeste gevallen kosten doorberekend en kan het zijn dat je wat langer moet wachten op je antwoorden.

Contact met een CAD2M’ er >

Dit zijn wij. CAD2M.

Wij weten als geen ander dat je alleen met beste software er natuurlijk niet bent. Wij, CAD2M’ers, worden daarom pas echt enthousiast wanneer we jou, met onze maakkennis, kunnen helpen het optimale uit je software pakketten te halen. Waarmee helpen we jou?

Wil jij onbeperkt toegang tot de helpdesk?

Sluit een helpdesk contract af dat bij jouw wensen en behoeften past. Onze CAD2M’ers denken daar graag over mee.

Contact met CAD2M'er

Dit zijn wij. CAD2M

Maak kennis met ons

En zie wat ons hele dagen (en soms zelfs nachten) bezighoudt.

Bekijk de video