Helpdesk
Loop jij vast tijdens je dagelijkse werkzaamheden? Onze CAD2M’ers wachten met smart op jouw vraag, verdeeld over de specialismen: Design & Engineering, CAM en 3D printing. Heb jij hulp nodig? Maak hun dag met jouw vraag! Op deze pagina neem je eenvoudig contact op en lees je alles over onze Helpdesk.
Zo helpt onze Helpdesk je het snelst verder
Helpdesk Portal
Indienen en beheren van tickets
Contact per mail
Stuur ons een e-mail
Telefonisch contact
Spreek met een CAD2M’er
Meekijken via TeamViewer
Soms is het handig dat we op afstand even met jouw scherm meekijken om zo jouw vraag goed te kunnen beantwoorden. Hiervoor gebruiken wij TeamViewer.
Grote bestanden delen
Wil je grote bestanden (< 20 MB) met ons delen? Gebruik dan onze WeTransfer. Maak eerst een ticket aan en vermeld jouw complete ticketnummer: voorbeeld [##10222##].
De CAD2M helpdesk in het kort
Elke werkdag bereikbaar
Onze CAD2M’ers zitten elke werkdag van 8:30 uur tot 17:00 uur met smart te wachten op jouw vraag. Maak jij hun dag?
Service Level Agreement
Om dagelijks de hulp van onze Helpdesk in te kunnen schakelen, stellen wij een Service Level Agreement op. Hierin wordt duidelijk wat we van elkaar mogen verwachten.
Heldere communicatie en advies
Onze CAD2M’ers houden van heldere communicatie en ze worden pas echt enthousiast wanneer ze jou kunnen helpen met passend advies.
Specialisme op drie gebieden
Onze Helpdesk delen we op in drie specialismen. Wij hebben experts op het gebied van Design & Engineering, CAM en 3D printing.
Toegang tot Helpdesk Portal
In ons Helpdesk Portal beheer je al jouw én de tickets van je team in één overzichtelijke omgeving. Of je maakt gebruik van de Knowledge Base en vindt wellicht meteen je antwoord.
Raadpleeg de Knowledge Base
Via het Helpdesk Portal heb je toegang tot de Knowledge Base. Hier worden (steeds meer) hulpvragen behandeld.
Service Level Agreement
Met het Service Level Agreement bieden wij duidelijkheid rondom onze Helpdesk diensten. In deze overeenkomst tussen jou (de klant) en CAD2M staat wat je mag verwachten van ons als het gaat om responstijden, welke werkzaamheden onder de Helpdesk vallen, hoe je contact met ons kunt opnemen, welke kosten eraan verbonden zijn en wat als afspraken niet worden nagekomen.
Helpdesk Portal
Maak kennis met ons Helpdesk Portal, in deze omgeving kun je Helpdesk tickets aanmaken en beheren. Je kunt de actuele status zien, maar ook gesloten tickets teruglezen en zien welke tickets je collega’s uit hebben staan. Daarnaast heb je ook toegang tot de Knowledge Base waar (steeds meer) vragen worden beantwoord, wellicht vind je daar het antwoord op je vraag al.
Dit zijn wij. CAD2M.
Loop je tegen een groter probleem aan? Of wil je niet twijfelen over contact met de helpdesk en de eventuele kosten daarvan? Ben je toe aan verdieping? Ook daar helpen wij graag bij. Maak hier verder kennis met CAD2M.