Selecteer een pagina
Home > Kenniscentrum > De 6 voordelen van ons Helpdesk Portal

De 6 voordelen van ons Helpdesk Portal

14/02/2022

Maak kennis met ons Helpdesk Portal en ontdek zelf de voordelen van al je tickets op één plek beheren en de toegang tot de Knowledge Base.
Helpdesk CAD2M

Schakel jij wel eens de hulp in van onze Helpdesk? Ben je dan al bekend met ons Helpdesk Portal of dien jij je tickets altijd via de mail of telefonisch in? Dat mag natuurlijk nog steeds en ook dan wordt er een ticketnummer voor je aangemaakt, maar we zetten toch graag even de voordelen van ons Helpdesk Portal voor je op een rij:

1.  Al jouw tickets gebundeld

Vanaf 1 maart 2022 worden alle tickets die binnenkomen bij onze Helpdesk (via het Ticketsysteem, via de telefoon of via support@cad2m.nl) opgenomen in het Ticketsysteem van het Helpdesk Portal. Als klant kun je, je hiervoor registreren. Op het moment dat je, je aanmeldt of inlogt op het Helpdesk Portal; zie je altijd de actuele status en het eventuele antwoord van elk ticket, dat jij hebt ingediend ook al is dat een half jaar geleden (geldt voor alle tickets ingediend na 1 maart 2022).

2.  Altijd inzicht in de actuele status van je tickets

Soms raak je misschien het overzicht in je mailbox wel even kwijt. Door gebruik te maken van ons Helpdesk Portal zie je in ons Ticketsysteem altijd al jouw tickets overzichtelijk terug met bijbehorende status. Ook oude tickets (antwoorden/oplossingen) lees je hier nog eens eenvoudig terug.

3. Bekijk ook de tickets van jouw teamgenoten

Werk je in een team? Is je collega er vandaag niet, maar ben je wel benieuwd naar de status van een bepaald ticket? Ook die vind je terug in het Ticketsysteem in ons Helpdesk Portal.

4. Voeg eenvoudig ‘cc’ contacten toe aan je ticket

Houd eenvoudig jouw collega(s) op de hoogte van jouw ticket/hulpvraag. Je voegt ze als ‘CC toe en ze worden van elke update op de hoogte gehouden. Mocht een collega er een keer niet zijn, kan het ticket eenvoudig worden overgenomen. Werk je met meerdere collega’s aan één project? Dan is iedereen meteen geïnformeerd.

5. Responstijden automatisch aangepast 

Om in te kunnen loggen op ons Helpdesk Portal heb je een Service Level Agreement van ons nodig. In jouw Service Level Agreement staan responstijden opgenomen waarbinnen onze Helpdesk jouw ticket zal oppakken. Deze responstijden worden automatisch doorgevoerd in ons Ticketsysteem, zodat er geen ticket meer aan onze aandacht ontsnapt en jij binnen de juiste responstijd geholpen wordt.

6. Toegang tot de Knowledge Base

Naast toegang tot het Ticketsysteem heb je ook toegang tot de Knowledge Base in het Helpdesk Portal. Vraagstukken die onze CAD2M’ers hebben opgelost die ook wel eens interessant voor anderen kunnen zijn, zullen we hier publiceren. Deze database wordt steeds groter en zo hoef jij misschien je ticket niet eens meer in te dienen, maar lees je al direct het antwoord op jouw vraag.

“Het CAD2M Ticketsysteem brengt ons overzicht en we hebben alle gegevens meteen bij de hand.”

Stef Kohlmann, Support Engineer, CAD2M.

Ben jij om?

Meld je hier meteen aan voor ons Helpdesk Portal >

Alleen klanten met een Service Level Agreement, krijgen toegang tot Helpdesk Portal. Registreer je in het Helpdesk Portal en wij zullen zo snel mogelijk jouw aanvraag behandelen, goedkeuren en je op de hoogte brengen zodat je jouw account registratie kunt afronden.

Wij helpen je graag met design- & engineering

De mogelijkheden met CAD2M zijn eindeloos en geen vraag is ons te gek. Neem contact op en we leggen je alles uit. 

Contact met CAD2M'er

Dit vind je vast ook interessant