
SOLIDWORKS onderhoud
Een SOLIDWORKS licentie koop je eenmalig voor het leven, maar om up-to-date te blijven is het verstandig om SOLIDWORKS onderhoud af te sluiten. Je krijgt toegang tot de nieuwste software updates met jaarlijks echt goede verbeteringen. Zodat jij nog efficiënter en leuker kunt werken. In combinatie met een CAD2M helpdesk contract haal je echt het optimale uit je software pakket(ten).
Met SOLIDWORKS onderhoud heb je recht op
Alle software updates
Altijd up-to-date zijn is belangrijk om voorop te blijven lopen in de maakindustrie. Met SOLIDWORKS onderhoud krijg je automatisch toegang tot de nieuwste software updates en bugfixes, waardoor de software nog gebruiksvriendelijker wordt en jij je werk nog efficiënter kan doen.
De online SW kennis database
Met onderhoud kun je ook inloggen op mysolidworks.com. Hier kun je 24/7 online op zoek naar antwoorden op je SOLIDWORKS vragen. Je vindt hier een uitgebreide Engelstalige bibliotheek met blogs en trainingsvideo’s.
SOLIDWORKS CAM
Je hebt gratis toegang tot SOLIDWORKS CAM wanneer je onderhoud afsluit. Hiermee zorg je dat je ontwerp en productie samenkomt in één systeem. Je kunt zo vroeg in het proces al zien hoe de productievertaling zal zijn.
Het SOLIDWORKS klantportaal
Bij het afsluiten van SOLIDWORKS onderhoud krijg je direct toegang tot het SOLIDWORKS klantportaal. Via dit klantportaal krijg je toegang tot de product downloads en updates. Maar hier vind je ook productinformatie. Zodat je het maximale uit je software kunt halen.
Het discussiëren via SW forums
Wereldwijd gebruiken heel veel mensen dagelijks SOLIDWORKS. En veel van die gebruikers delen graag hun ontdekkingen en succesverhalen, maar ook vragen via community’s en forums. Met onderhoud heb jij hier toegang tot.
SOLIDWORKS Visualize
Bij de aanschaf van SOLIDWORKS Professional of Premium én onderhoud, kun jij ook gebruik maken van SOLIDWORSK Vizualise. Hiermee maak jij eenvoudig een ‘echte’ afbeelding van je ontwerp voor bijvoorbeeld marketing- of sales doeleinden.
SOLIDWORKS support via de CAD2M helpdesk
Wat is er nu fijner dan altijd Nederlandse SOLIDWORKS support achter de hand te hebben op het moment dat je even vast loopt? Met een CAD2M helpdesk contract staan onze CAD2M’ers elke werkdag voor je klaar voor de meest uiteenlopende vragen. Je spreekt ze persoonlijk via de telefoon, of een online verbinding.
Dit wil je vast weten
- Wat kost SOLIDWORKS onderhoud?
- Verschil tussen onderhoud en een helpdesk contract
- Is het verplicht onderhoud te nemen bij een licentie?
Antwoord:
Die vraag horen we vaak, maar daar is eigenlijk niet heel eenvoudig een antwoord op te geven. SOLIDWORKS is een zeer uitgebreid product, met oneindig veel mogelijkheden. Ook lichten wij graag de meerwaarde van het CAD2M helpdesk contract toe. Daarom lichten wij dit liever persoonlijk toe.
Antwoord:
Het onderhoud is bij iedereen bekend, dit sluit je af bij SOLIDWORKS (de leverancier) om je licentie altijd up-to-date te houden. Verder profiteer je daar ook van toegang tot kennis en informatie. Maar om echt altijd onbeperkt toegang tot de helpdesk van CAD2M, met persoonlijke hulp van een CAD2M’er, te hebben raden wij aan om een helpdesk contact af te sluiten.
Antwoord:
Nee dat is niet verplicht. Maar wanneer je dan bijvoorbeeld enkele jaren later toch je software wilt updaten, moet je alsnog een bedrag betalen voor de jaren die je niet in onderhoud was. Wij leggen je graag persoonlijk uit hoe dit in zijn werk gaat.
Dit zijn wij. CAD2M.
Wij weten als geen ander dat je alleen met beste software er natuurlijk niet bent. Wij, CAD2M’ers, worden daarom pas echt enthousiast wanneer we jou, met onze maakkennis, kunnen helpen het optimale uit je software pakketten te halen. Waarmee helpen we jou?